Express utazási magazin


Forrás: 
saját
Express utazási magazin

A moszkvai VIT-re (a XII. Világifjúsági és Diáktalálkozó) mozgósító reklámmal.

melica képe

Milyen nagyot változott a világ! Manapság már nem kell hozzá világtalálkozó, fesztivál vagy bármilyen rendezvény, hogy ilyen sokféle emberrel találkozzunk "egy rakáson":) elég csak kimenni az utcára, vagy felülni egy tömegközlekedési járműre..:)

Szerencsére vagy sajnos (kinek milyen) ma elég kilépni a ház kapuján egy - egy „találkozóra”. Aztán folytatódik a találkozás az Élelmiszerboltokban.

 

Amiért jó abból a vendéglátósok profitálnak, ami nem jó abból pl. egy Élelmiszerboltban nem profitál senki, hogy rengeteg külföldi van a boltban ahol jobbára automata kassza működik, és némelyek eszméletlen, hogy mit tudnak szerencsétlenkedni itt! Ezzel lefoglaják hosszabb időre az automata kasszát is, és feltartják a sort. Ugyanis itt derül ki, hogy az alma, narancs, kiwi, banán, mangó, pomelo, szőlő.... termékekre vonalkódot kellett volna ragasztani az erre kitett mérlegnél. Ekkor visszamegy a vásárló, miközben a kasszánál ott maradt a már beszkennelt többi terméke fizetetlenül. A sor meg csak áll.

Az Élelmiszerbolti „Világifjúsági találkozó” nem jól sikerült mert a Bolt dolgozói nem beszélik a Lengyel, Orosz, Spanyol, Olasz, Portugál... stb. nyelveket, hogy segíteni tudjanak a jövőből érkezett vásárlóknak.

Ugyanis talán a jövőben már a vonalkód a különféle zöldségeken rajta lesz még a fán amelyen terem a gyümölcs.

A különféle péksütemények kódjairól nem is beszélve.

 

Szóval a régi V.I.T. jobb volt, kevesebb bonyodalommal, és bosszúsággal.

 

Gondolkodtam, hogy a sok külföldi olyan országból jön ahol nem kell bevásárolni? Vagy náluk nincsenek automata kasszák? Netán ott a gyümölcs a polcon már vonalkóddal ellátva van kitéve?

Őrők talány e kérdésekre a válasz.

 

üdv.: oldtimer