Polski Fiat 126p
Gézuka74, 2010, július 25 - 18:26
Forrás:
saját1987-es Kispolski,kulcsos indítású.
Sokan szidják,de engem még sose hagyott cserben ..... :D
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
Fiat
Anker Fiat
1975
1975
Csak fiataloknak
1970
1970
Ezek a fiatalok
1967
1967
EZEK A FIATALOK!
1967
1967
Fiat 1 Fiacre
1908
1908
Fiat 124
Találat: 2
Találat: 2
Fiat 124 kombi
1968
1968
Fiat 126
Találat: 2
Találat: 2
Fiat 127
1971
1971
Fiat 1300
1961
1961
Fiat 1400
1950
1950
Fiat 1400 Diesel
1953
1953
Fiat 1500
Találat: 2
Találat: 2
fiat 1500 coupe
1960-1969
1960-1969
Fiat 1800
1959
1959
FIAT 2300
1967
1967
fiat 2300 coupe. ites távos autó!
1970-1979
1970-1979
Fiat 242 pick-up játékautó
Találat: 2
Találat: 2
Fiat 300
1915
1915
Fiat 500
1968
1968
FIAT 500 D
1960
1960
Fiat 500 kulcsai
1969
1969
Fiat 500 Lusso
1968
1968
Fiat 501
1919
1919
Fiat 509
1925
1925
Fiat 520
1928
1928
Fiat 521
1929
1929
Fiat 600
1955
1955
Fiat 850
1964
1964
Fiat Balilla 4
Találat: 2
Találat: 2
Fiat Dino Coupe
1969
1969
Fiat embléma
1901
1901
Fiat Panda
1980
1980
Fiat Tipo 3
1910
1910
Fiat Topolino
Találat: 2
Találat: 2
Fiat X/19
1972
1972
Steyer Fiat 600
1965
1965
távos fiat 131mirafiori
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Usztics Mátyás - Fiatalon
Ismeretlen évjárat
Ismeretlen évjárat
Polski Fiat 508
1936
polski fiat 125p
1970-1979
Polski Fiat 125p
1977
Polski Fiat 126 P
1978
Polski Fiat 126 javító festék
1978
Polski Fiat 125p távirányítós autó
1980
Polski Fiat 126p kezelési útmutató
1980-1989
Polski Fiat 126p távirányítós autó
1980-1989
Polski Fiat 126 BIS
1980-1989
Polski Fiat 125 4X4 Kombi
1980-1989
Polski Fiat 125 olajszűrő
1988
Polski Fiat 126
1990
Polski Fiat enteriőr
2000-
Nekem is volt , maradt 3 " bovdenem " hozzá, szívesen Neked adom !
András
Ez nagyon jó kis autó,nekünk még a karos indítású volt,nagyon szerettem.Minket sem hagyott cserben soha,csak sajnos már alig fértünk benne,meg kellett tőle válnunk.Szép emlékek fűződnek hozzá... Szuper járgány!!!
Nekunk is volt, a regebbi, karos inditasu. Mi utaltuk mint a sz@rt, ennel hitvanyabb, ocskabb auto szerintem nem is letezik. Elotte trabink volt, nem is egy, az egy alom auto ehhez kepest. Minket ott hagyott nem is egyszer, volt olyan hogy annyira feltuzesedett a motorja hogy leallitas utan is jart, ugy kellett megfojtani a kipufogocsonel hogy lealljon vegre a motor. Almomban ne jojjon elo megegyszer. A baratnomnek is volt, es neki is volt trabija is, furcsa mod o is a pokolba kuldte a kis polakot. Asszem az ara magasabb is volt a nagyobb es jobban hasznalhato trabantnal. Ez egy szornyszulott, egy gnom, egy rettenet. Borzalmas egy auto volt, sztem akinek meg van az akkor jar a legjobban ha korbelocsolja benzinnel, aztan felgyujtja, utana a roncsot meg egy 10 kilos kalapaccsal addig veri amig birja! :)
Valami azt súgja, hogy te nem szereted a kispolszkit :)
Bendegúz
Mibol jutottal erre a kovetkeztetesre? :)
Szerencsére nekem nincs vele ilyen gondom,bár télen a mínusz 20-ban azért én is kiveszem az akksit,de pillanatok alatt vissza lehet rakni.
Méretileg a trabi tutibb volt,a csomagtartó hatalmas,de bejárnom dolgozni
ez is teljesen hibátlan......
Egy dolog van,50-nél lassabban nem szabad járni vele,mert az autóstársak semmibe sem vesznek... :D
A javítása manapság meg fillérekbe kerül.(festés ,függőcsapszegezés,4 gumi,kuplungtárcsa,komplett váltócsere,generátor mindösszesen 16ezerbe került szereléssel :) Legalábbis én így jártam vele.
Ha karbantartja az ember akkor mindegy milyen autója is van,meghálálja....
Nekem is volt kettő, saját magam szervizeltem még a szervízkönyve is megvan, a legnagyobb baj a dinamós változattal volt ha alapjáraton ment nem volt töltés és ha így este dugóba került valaki az pórul járt........
Amire viszont beneveznék az egy 126 SUF változat énnek a csomagtartója hátul van, és ebből csináltak kabriót is.
Egy kollégámnak volt sárgában ilyen kocsija. Sokszor elvitt ide, oda. Emlékszem még Tatabányára is lementünk vele. A vezető ülés mellett ültem, bár szerintem jobb lett volna hátul, ahol kényelmesen elterpeszkedtem volna.
:-)
--
Kalmopirin