Csepel kerékpár tömlőfolt
Csepel

1980-1989

1980-1989

Ismeretlen évjárat

1989
.thumbnail.jpg)
1960-1969
1960-1969

1974

1960-1969

1960-1969

1960-1969

1960-1969

1940-1949

1970-1979
.thumbnail.jpg)
1959
.thumbnail.jpg)
1960-1969

1950-1959
.thumbnail.jpg)
1960-1969

Találat: 3

1960-1969
kerékpár
1973

1980-1989
1970-1979

1960-1969

Találat: 3

1941

1980-1989

1990-1999

Találat: 2
Ismeretlen évjárat
Találat: 2

Találat: 2

1960-1969

Találat: 2

2000-
Ismeretlen évjárat
1960-1969

1970-1979

Találat: 2
1950-1959

1958

Ismeretlen évjárat

Ismeretlen évjárat

Találat: 3
Találat: 5
1960-1969

1970-1979

1960-1969

1960-1969

1950-1959

1960-1969

Ismeretlen évjárat

Ismeretlen évjárat

Találat: 2

Találat: 2

1990

1960-1969

1963

Találat: 2
Az illusztráció egy pezsgőtablettára hasonlít!
Ez úgy működött, hogy voltak a dobozban kis fém pogácsa szerüségek, amin a nyersgumi foltok voltak. Ezt a fém pogácsát rászorították a belső gumira, oda ahol a sérülés volt, ezután a fém pogácsában levő töltetet meggyújtották. A hő hatására a gumi folt rá vulkanizálódott a sérült helyre, így ismét használható lett a belső gumi. Kb ennyi..
érdekes ragasztási technika
Ezt hívtuk úgy, hogy: SALLER
Igen, valóban úgy hívták..
Nem ez a saller?
azt ADNI szokták! :)
Bizony, ez a saller, a "kapsz mindjárt egy sallert!" nyilván onnan van, hogy leég a füled, mint a folt a belsőn...
Nagyapámnak volt valami fémből készült menetes szorítószerszáma, amivel jól oda lehetett szorítani a belsőhöz, és csak aztán gyújtotta meg. A hatvanas években gyerekként sokszor láttam, ahogy salleroz. Jó nagy füsttel járt, mindig a szabadban csinálta.