Játékaim - anno -1.
Kiss Béla lászló, 2008, szeptember 21 - 18:43
Forrás:
Saját:O)
»
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Thumbnail
anno
1900-1909

Egyéb

1955

Találat: 2

Találat: 4

1970-1979

1980-1989

1980-1989

1980-1989

1960-1969

1970-1979

Találat: 2

1994
Ismeretlen évjárat

1983

Ismeretlen évjárat

1960

Ismeretlen évjárat

1970-1979

Találat: 3

Találat: 2

1984
Találat: 5
1960-1969

1970-1979

1960-1969

1960-1969

1950-1959
Ismeretlen évjárat

1960-1969

1967

Ismeretlen évjárat
1988

1980-1989

1970-1979
1961
1960-1969

Találat: 2

1960-1969
Nekem egy ilyen Rába Steiger kellene.Nem tudna nekem valaki szerezni egyet?
Az nem RÁBA, ez a Rábánál legalább tízszer többet tudott produkálni. Az igazi neve most nem jut az eszembe, de Amerikából hoztak be azt hiszem három darabot, az egyiket szinte vadi újan ott ette a rozsda az óvári egyetem valamelyik udvarán. Kamész motor (nem tudom hogy kell írni) volt benne, nem az a vacak Rába. Eredeti színe annak zöld fehér, mint a képen Az egyik ismerősöm nemrég meg akarta vásárolni, már majdnem megvolt az üzlet mikor valaki hirtelen szemet vetett rá.
András
Ne ócsárold a Rába Steigert,nagyon jó kis gép,semmi köze az USA-hoz,nem is exportálták amerikába.
A Rába ,mint magyar termék igen szép múltra tekint vissza,a Rába Steiger érdekes módon 30 év után is megállás nélkül szánt,tehát nem vacak,ahogy te állítod!
Ez akkor is egy lemezárugyáras Rába Steiger,viszonylag kevés készült belőle.Érdekessége,hogy a ,,darázsderekán" keresztül fordul.
Tessék szíves lenni megpróbálni a Rábához egy kardánhajtást igénylő munkaeszközt akasztani, de nem hidro motorral hajtottat. Azért azt a megállás nélkült megkérdőjelezném. Egyébként nem kell tényleg annyira leszólni, én sem tettem (a motor esetleg sokat fogyaszt, de hát akkor melyik szoci gép nem fogyasztott sokat) csak a másikat jobbnak tartom. Valóban a Rábának nem volt köze Amerikához, de a koppintás alapját onnét hozták! Pantel volt a márkaneve.
Lehet hogy készült zöld színű változatban is:
András
Kedvenc távirányítós játékom volt, mert volt benne differenciálmű. Nem tudom készült-e ezen kívül olyan drótós távirányítós autó amibe raktak volna diffit.
A STEIGER-t nem kardánhajtást igénylő munkagépek üzemeltetéséhez fejlesztették ki, hanem nagy teljesítményű, hagyományos talajművelésre, amire kiválóan alkalmas is, és egyáltalán nem fogyaszt többet, mint bármelyik mai traktror. Az a Pantel meg PANTHER volt, a STEIGER egyik típusa.
Cummins motor lehetett, vagy Caterpillar
A Rábának volt köze amerikához, tengelyeket szállítottak az USA-ba, talán cserébe kapták vagy esetleg megvették a Steiger traktor licenszét, amiből itthon lett a magyar Rába Steiger 245. Aztán már saját lábra állt, és nagyobbakat készítettek, azok már nem is viselték a steiger nevet. Következő típus a Rába 250 és így tovább. Tehát az a zöld színü masinéria is egy sima Steiger traktor. Én is szívesen vennék egy ilyen kis masinát:)
Mennyi fals információt hordtak itt össze, csak azért nem nevezem hülyeségnek, mert feltételezem hogy hozzá nem értők írták.
A RÁBA-SATEIGER-t az USA-beli STEIGER traktorgyár COUGAR II-típusának licence alápján gyártotta 1975-től a Rába Magyar Vagon és Gépgyár, Győr. Nem koppintotta, másolta, hivatalosan megvették a licenszét, majd fútóműveket és egyéb részegységeket is szállítottak az amerikai gyárnak. A motorja RÁBA-MAN motor, MAN licenc.
Itt olvasgathattok róla röbbet
http://www.dutra-raba-traktorok.fw.hu/
megmaradni mellettük :O))
--
Kalmopirin